Sport i fitness
Jak przybrać na wadze i zbudować mięśnie?

Wiele mówi się o zrzucaniu zbędnych kilogramach, czyli po prostu o odchudzaniu. Wiele osób obecnie ma ten problem, ale nie jest to jedyny kłopot z wagą jaki posiada społeczeństwo. Jest również mnóstwo osób, które nie chcą schudną, ale przytyć. W większości przypadków taka budowa wynika z genetyki, a nie z małego apetytu czy też głodzenia się. Zdarzają się również przypadki zaburzeń spożywania jak anoreksja i bulimia. W tym przypadku rozpatrzymy jednak przypadek osób, które odżywiają się w sposób prawidłowy, ale nie są w stanie przybrać na wadze. W jaki sposób można poradzić sobie z takimi problemem? Przede wszystkim konieczne będzie zwiększenie kaloryczności posiłków. Jest to dla nas bardzo ważne, bo bez tego nie ruszymy z miejsca. Jeżeli mamy stresujące życie i dodatkowo uprawiamy sport to może okazać się, że ciągle jemy za mało.

Efekt ćwiczeń (sxc.hu)

Efekt ćwiczeń (sxc.hu)

Ćwiczenia fizyczne i dieta

W takim przypadku warto jest ułożyć sobie dietę o kilkaset kcal większą niż obecnie. To pomoże nam dostarczyć do organizmu odpowiednią ilość składników, które sprawią, że budowanie masy będzie w ogóle możliwe. Można założyć, że otłuszczony organizm nas nie interesuje. W takim przypadku warto też zacząć ćwiczyć na siłowni. Jest to dla nas ważne i powinniśmy mieć tego pełną świadomość. Dobrze jest zapisać się na siłownię, gdzie będziemy mogli zbudować muskulaturę. Wykorzystamy wszystkie swoje składniki odżywcze, które zostały dostarczone wraz z nową dietą. Jeżeli będziemy utrzymywać odpowiedni tryb życia to już po kilku tygodniach zauważymy różnicę. Systematyczność pozwoli nam osiągnąć najlepszy efekt.

About the author

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *